Hotel Codru Moma **

• Fax: 0257-313170
  • Numărul de stele: 2
Codru Moma in opinia vizitatorilor :
Acest cod QR contine adresa unității și poate fi citit de telefoanele mobile dotate cu software corespunzător.
Mai multe informatii

Comentarii pentru Codru Moma

Afisez rezultatele 0-20 dintr-un total de 20
  • 1

lacramioara
10 October 2008
buna ziua si sanatate tuturor. as dori sa spun si eu cite ceva despre aceasta statiune si despre acest hotel, am fost cazata in acest hotel codru moma as putea spune ca este un hotel bunicel ,nu arata rau dar mincarea este jalnica , ar trebui sa se gindeasca si cei din conducere la pensionarii care se cazeaza in aceasta statiune ca mincarea este foarte putina te scoli de la masa nemincat , daca suferi de vreo boala de ficat sau de diabet nu se poate spune ca ti se va da un regim special toata lumea maninca aceas mincare prajitura nici nu mai vb dimineata numai ceai ceai ceai sa se gindeasca cei din guvern care isi fac pensiile 5000 de lei sa se gindeasca si la pensionarii de rind sa mai inbunatateasca mincarea
Nica Mircea
22 June 2009, 18:10
Toate bune insa transportul la si de la Arad e de groaza
ANA
DACA DORESTE CINEVA CARE A FOST SA ISI DEA CU PARERE II MULTUMESC
a
13 September 2009, 19:37
buna, ieri (12.09.2009) m-am intors din vacanta petrecuta la hotel codru moma - moneasa si va scriu pt a-i face reclama deoarece eu m-am simtit foarte bine. cazarea foarte buna: mobila noua, termopan, tv, frigider, baie noua, apa calda, aspirat in fiecare zi, schimbat lenjerie si prosoape. astea nu sunt doar servicii de 2 stele...ci de mai multe. mancarea....foarte multa. e adevarat ca nu e exceptionala totdeauna dar e buna. ciorbele sunt foarte gustoase. in general mancarea este foarte diversificata, e adevarat ca dupa posibilitati dar nu mananci 2-3 zile la fel. personalul e deosebit, intotdeauna am fost intrebati daca avem nemultumiri, daca mai vrem ceva.
eu va recomnd cu toata caldura acest hotel.
Florica
12 October 2009, 23:41
am primit un bilet la hotel Codru Moma, habar nu am cum se poate ajunge acolo, fara masina.
Poate cineva sa-mi spuna daca merita sa mergi pana acolo, mai ales ca vin ploile.
Multumesc.
robert
10 November 2009, 11:35
e super tare hotelul dar e plin de mosi , insa merita mers
Simona
11 October 2010, 21:33
Am vrut de mult sa scriu despre impresia pe care mi-a facut-o acest hotel: am ajuns anul acesta in luna iunie (2010) impreuna cu sotul si copilul meu de 5 anisori, cu bilet prin Casa Judeteana de pensii, eu fiind pensionara in urma traumelor suferite intr-un accident rutier. Acolo ni s-a spus ca nu mai au locuri, ca e arhiplin. De fapt, problema era ca sotul meu nu era cu bilet de tratament si trebuia sa platim, dar au zis ca i-au numai pe cei cu bilet de tratament (nu am inteles de ce nu putea sa plateasca un loc in camera). Si ne-au cazat la intrarea in Moneasa, la o casa a unei angajate de-a lor. Oamenii la care am stat au fost foarte de treaba, nu avem nici un repros, dar noi aveam de mers aproape 1 km in fiecare dimineata, ameaz si seara la mancare si pt. tratament, la hotel Codru Moma, pe ploaia , pe vant, nu conta.
Se manca la cantina hotelului, o cantina dezastru, cand a plouat intr-o zi a picurat apa pe masa, de au venit doamnele cu galeata si au pus-o pe masa. Doamnele au fost amabile dar paharele erau asa murdare ca ti-era greata sa bei din ele. Pentru noi hai sa zicem, mai treaca mearga, dar pentru copilasul meu? Sper sa nu fi luat vre-un streptococ de pe-acolo. I-am aratat domnului director paharele,care le-a spus angajatelor de la bucatarie sa le spele, dar au fost ceva mai curate o zi, dupa care din nou, au fost la fel. Solnitele aratau ingrozitor, intr-o zi am gasit si par intr-una.
Nu stiu cum sunt camerele, nici la tratament n-am reusit sa mai merg pentru ca era prea obositor pentru mine. Ce pot sa spun este ca mai bine va cazati la alt hotel( in principal din cauza cantinei, mai ales ca nu poti comanda ce vrei tu, ci trebuie sa mamanci mancarea ce ti-o dau ei si nu e nici prea curat).
Asa ca alegeti alt hotel, pentru ca zona e frumoasa.
sorin
24 January 2011, 10:33
UN JEG DE HOTEL CUM NU AM MAI VAZUT. SI ACUMA AM COSMARURI CA AM FOST CAZAT ACOLO. CAND AM INTRAT IN CAMERA PUTEA CA DRACU, AM CAUTAT VREO CATEVA CAMERE PANA AM GASIT UNA MAI DE DOAMNE AJUTA. DOUA ORE AM FRECAT BAIA CU AXION SA FIE CURATA. MANCAREA E JALNICA. LATURI DE FAPT. NU NUMAI EU CI TOATA LUMEA S-A PLANS. BAZINUL CU APA TERMALA E INCHIS, ACOLO STAU ASISTENTELE SI L-AU TRANSFORMAT INTR-UN REFUGIU DE AL LOR. ASA DACA TE UITI IN POZA DE SITE MAI TREACA MERAGA, DAR CAND MERGI INCAMERE TE APUCA GROAZA. BALCOANE RUGINITE, RECEPTIA HOTELULUI PUTE A CANAL DE FIECARE DATA CAND INTRI.
CE MAI, IN CONCLUZIE REGRET SI FAPTUL CA AM PUS CEASUL SA SUNE SA PLEC DE ACASA SPRE MONEASA. STAIUNEA E DRAGUTA NIMIC DE ZIS, CHIAR LINISTITOARE DAR SA NU VA APROPIATI DE HOTELUL CODRU MOMA CA E JALE. AM SI POZE FACUTE O SA LE POSTEZ PE INTERNET SA LE VADA TOATA LUMEA.
CODRU MOMA=BATJOCURA CURATA
ERA SA UIT: IN ACEEASI CANTINA MANANCA SI PERSONALUL CARE ARE AL MENIU, MULT MAI BUN DECAT PACIENTII. PACIENTII FINN PENSIONARI MAREA MAJORITATEA, DECI FRAIERI INOCHII LOR CA SI AI GUVERNULUI. O SA MAO POSTEZ PE TOATE AGENTIILE IMPRESILE MELE INSOTITE DE POZE SA STIE LUMEA CE BUDA ESTE.
Dinu Grigoras
12 March 2011, 19:33
Pe data de 22 martie 2011 ar trebui sa ma prezint la hotelul Codru Moma,potrivit biletului primit dela casa de pensii a municipiului Bucuresti.Am dorit sa revin,dupa 2 ani,in aceasta statiune care mi-a placut.Nuamai ca,acum doi ani,am stat la hotelul Parc,hotel care mi-a placut,dar nu numai hotelul ca atare,ci si mancarea si serviciile personalului.Am trecut,plimbandu-ma,de nenumarate ori,prin fata hotelului Codru Moma,de unde,dealtfel,luam si apa de izvor,si,sa spun drept,fara a intra in hotel,numai privindu-l de la distanta,nu mi-a facut o buna impresie.Daca lucrurile stau asa cum majoritatea comentatorilor spune,va asigur ca voi face tot ce-mi sta in putinta(si imi sta) astfel incat acest hotel sa nu mai aiba contract cu Casa Nationala de Pensii,pana nu-si rezolva problemele,pe care,dupa cate constat,le are.
Litvas
25 October 2011, 21:43
Am fost si eu impreuna cu sotia in statiunea Moneasa,cu bilet de tratament si am fost cazati la hotelul Codru Moma.Interiorul hotelului este rezonabil,exceptand etajul doi care nu este renovat si balcoanele care nu au despartitura intre ele.Impresia pe care ti-o da spatiile comune{hol receptie,sala de mese,spatiile de proceduri de recuperare},este aceea ca te afli intr-un azil de batrani.Cantina si servirea la cantina este cazona,cu ospatarite vai de mama lor,acre si inabordabile,mancarea proasta si pusa dea valma in farfurie impreuna cu salata,portionarea meniului nu tine cont de nici o lege a nutritiei,desertul compus deseori din fructe pe care conducerea le cumpara de la rudele lor pe borderou de achizitii la preturi umflate sunt de calitate indoielnica,in concluzie nu mancati la aceasta cantina.Spatiile de tratament cu exceptia celor electrice lasa mult de dorit.Bazinul cu apa termala este inchis si esti nevoit sa faci bai termale la cada de baie veche de 50 de ani,care totusi este dezinfectata dupa fiecare pacient insa problema este ca nu faci baie cu apa termala ci cu apa calda menajera din reteaua hotelului{dovada ca la ora 8 si 30 cand incepe tratamentul nu mai ai pic de apa la etaj}.Spatiul cazilor de baie este vechi si neamenajat corespunzator,umezeala si aburii te sufoca.Personalul din salile de tratament este amabil si incearca in conditiile existente sa faca omul multumit,dar cu toata vointa lor nu pot da acestui hotel-camin-azil-sanatoriu sau cum vreti sa-i ziceti mai mult de nota 5.Transportul spre statiune din Arad,este o aventura.Autobuzele unei firme ce lucreaza sub licenta Atlasib numita Transdara parcurge 100km in trei ore,cu o pauza de 25 minute la o carciumioara din loc.Sebis unde spera ca pasagerii autobuzului sa faca o mica consumatie,pe langa faptul ca face un ocol de 22 km.In rest ce sa mai spun,oamenii din Moneasa sunt oameni muncitori,pe malul unui rau se transeaza un mistret iar politia este mana in mana cu vanatorii,padurarii si infractorii ca doara este toamna si se culeg roadele.
maria
6 November 2011, 22:17
6.11.2011
din pacate am fost cazata la acest asa zis hotel, mai degraba azil de batrani. Eram prea obosita dupa un drum de 8 ore de mers cu masina si am ramas cazata o singura noapte in care am inghetat de frig iar apa calda venea dupa ce o lasai sa curga 10-15 minute. Am renuntat la tot ce insemna cazare tratament si masa la acest hotel si am cautat sa ma cazez pentru cateva zile la alt hotel deoarece era prea frumoasa statiunea si timpul sa ma intorc acasa ,oamenii sunt minunati chiar si cei de la receptia hotelului Codru Moma,ei nu au nicio vina pentru felul in care arata acest hotel .De cum am intrat in holulul hotelului m-a izbit un miros puternic de la salile de tratament si de mancare. camera in care am fost cazata mirosea a mucegai,nu puteai respira.S-au pus termopane si s-a schimbat mobilierul dar saltelele si mochetele sunt de acum ....ani. de ce nu i-a masuri d-na Udrea pentru modernizarea acestor hoteluri de recuperare si tratamente deoarece sunt jalnice, mergi bolnav de una si pleci de alta, se tot lauda ca imbunatateste turismul in tara dar nu face nimic si pentru acesti oameni bolnavi care au nevoie de aceste tratamente sau daca este prin CAS \"gratis\" asta trebuie sa suportam?
stan ecaterina
19 July 2013, 16:21
hotel codru muma mai degraba etajul 4 este''renovat'' balconul este rugunit ,mancarea este sub orice critica si foarte putina.BOLNAVII CU diabet mananca acceiasi mancare ca ceilalti meseni si te scoli flamand de la masa .CEI DE la casa de pensii ar trebui sa nu mai faca contract cu acest hotel.BANII pensionarilor se duc aiurea. Pacat de statiune ca este foarte linistita sifoarte frumoasa,sicurata.Ocoliti acest hotel dar nu statiunea.Sunt multe alte pensiuni foarte frumoase.
MADARAS FLORICA
20 September 2013, 21:36
Ne-am intors ieri din statiunea Moneasa unde ne-am simtit foarte bine .Am fost cazati la Hotelul Codru Moma ,un hotel curat ,un personal serviabil si amabil, cadrele medicale cu multa rabdare si profesionalism .Mancarea suficienta si buna pentru un om normal care nu traieste doar ca sa manance .Vom recomanda si prietenilor nostri acest hotel , iar noi vom reveni cu mult drag .Am asistat la un minunat spectacol folcloric si culinar cu ocazia Festivalului 'Glasul ceaunelor' (catlanelor-in frumosul grai local ) unde au evoluat pe scena formatii de dansuri si interpreti ,de la mic la mare , de pe valea Crisului Alb si din comunele invecinate , imbracati in frumoase costume populare .Regretam faptul ca C.J Arad nu promoveaza statiunea prin pliante si ilustrate , au desfiintat Centrul de informare turistica si nu asigura mijloace de transport in comun corelat cu mersul trenului .Multumim tuturor pentru sejurul minunat pe care l-am petrecut in acest decor mirific al muntilor CODRU MOMA !
Triff Margareta
30 September 2013, 09:07
Am fost cazati la Codru Moma.
Nu se poate reprosa nimic celor care sau ocupat de sanatatea, confortul si hranirea noastra. Totul a fost foarte bine.
Statiunea este intretinuta, curata.
Ar trebui gasite solutii pentru repunerea in valoare a cladirilor vechi.
"Piata" de alimente s-ar putea moderniza si muta de pe locul actual. Arata foarte urat.
Mai multa publicitate nu ar strica.
sile ionescu
5 April 2014, 13:12
ne-am intors ieri din moneasa ,si mi-am propus sa postez aceste impresii ca cei ce doresc sa ajunga sa stie la ce sa se astepte. noi venind din bucuresti ,am ajuns cu trenul pana in arad ,timpul este de 12 ore indiferent de ce ruta alegeti. din arad ,sunt 2 variante mai departe. 1-cu trenul pana in sebis, cu regiotrans ,89 km in aproximativ 2 ore,pret 12.50ron,iar din sebis in moneasa 20km pret,7 ron timp de parcurs 1 ora ,sau varianta 2-din fata garii arad cu autocarul firmei JR ,pana in moneasa pret 25 ron,timp de parcurs 3ore si jumatate .despre hotel vreau sa stiti ca arata ca un hotel de 2 stele dar curat,piscina nu este functionala (fapt pentru care a trebuit sa facem abonament la hotel parc cu 40RON-7 sedinte a cate 1 ora sau 1 sedinta 10RON)mancarea este foarte buna si diversificata si indestulatoare,personalul foarte amabil,atat la sala de mese,receptie cat si cel de la proceduri.camerele sunt curate dotate cu televizor ,mini frigider,,mobilirul este nou,dar baile nu sunt renovate,sunt exact cum au fost construite de regimul comunist.MEDICUL ACESTEI UNITATI ESTE UN PENSIONAR CU NORMA INTREAGA ANGAJAT CARE LOCUIESTE IN HOTEL.DAR DEPASIT DE TOT CE TINE DE MEDICINA,un fel de moasa la un sat dintr-un catun ,care stie sa ia tensiunea,dar atat .cu riscul de a ma repeta PERSONALUL ESTE AMABIL ATAT LA SALA DE MESE,CAMERISTE ,PROCEDURI ,SI RECEPTIE.daca ar putea inlocui medicul care este total depasit !!!1dar am inteles ca nu se duce nimeni din cauza distantei. ca drumetii se gasesc cateva trasee.peisajul este frumos ,este liniste. prin fata hotelului trece un rau care practic noaptea creaza impresia ca tot timpul ploua. aerul este foarte cutat dar in perioada 18.03.2014-03.04.2014 cand am fost noi dimineata pana la 11 si seara dupa 18 era frig. in hotel este caldura in permanenta si apa calda.pentru persoane care nu au masina exista o doamna in piata la bazar pe nume VETA tel.0740185194care in schimbul sumei de 15 RON,INTRE MONEASA -SEBIS,VA POATE AJUTA CU MASINA PROPRIE SI EVENTUAL CAZARE IN MONEASA,se poate gasi la bazar si este foarte sociabila si serviabila.pentru cei din BUCURESTI distanta este foarte mare,foarte multi vin din ARAD,CLUJ,BIHOR. NOI AM FOST CAZATI LA ETAJUL 2 IAR HOTELUL DISPUNE DE 2 LIFTURI. CA INTERNET ESTE 2 ZILE LA INCEPUT SI 2 LA SFARSIT DE SERIE WI-FI. in zona nu se prinde DIGI.NUMAI VODAFONE SI COSMOTE
silivestru gheorghe
11 September 2016, 07:39
In August2016 am luat bilet tratament la Moneasa hotel Codru Moma.Din bucuresti am plecat cu masina ca sa pot vizita Cetatea Devei si Castelul Corvinilor(m-am cazat o noapte in Deva),apoi la intoarcere am venit pe Transalpina.Am ramas incantat de conditiiledin baza de tratament:cazat la et.1,camera cu 2 paturi.mobilier si lenjerie noua,baie cu dus,frigider,tv.LD,internet,balcon.
Salile de tratament,bazinul,cantina renovate,aparatura noua,lifturi noi,mancarea diversa si suficienta,personalul serviabil,respectos,nu primea bacsis.Statiunea este un colt de rai:amplasata in N-E jud.Arad pe cursul Crisului alb in munti,intre paduri unde aerul curat si linistea sunt la ele acasa.Aici(ca in acvariu) am avazut pestii inotand in lacuri si rauri,apa limpede ca de clestar.Strandul cu apa termala permite intrarea adulti 30 lei/zi,frumos amenajat cu sezlonguri
Kaszoni Susana
11 October 2016, 23:28
Este a treia statiune la care am fost in ultimii doi ani si pot să spun că a fost cea mai bună in toate privințele.Camerele foarte elegante cu mobilier modern,frigider,televizor cu plasmă cu programe variate,wi-fi cu semnal bun,căldură suficientă asternuturi noi si schimbate săptăminal,prosoapele schimbate la cerere orcind ,in fiecare zi se aspira.De personal nu mai spun foarte draguti si foarte atenți.Veneau de cite 3 ori in cabine si te intrebau cum te.simți dacă esti bine.Mincarea foarte bună si variată incă pot să spun si prea.multă.Deci totul la.superlativ.In primăvară vreau să-l duc si pe soțul meu.Am recomandat si surorilor mele sin jud.Timiş
Iova Ofelia
27 July 2017, 16:07
27 iulie 2017

Ne pare rau ca s-a incheiat sejurul nostru la Moneasa...Hotelul Codru Moma a raspuns la superlativ tuturor asteptarilor noastre. Doamnele de la receptie ne-au intampinat cu caldura si zambetul pe buze si asa au fost pe tot parcursul sederii noastre. Camera a fost spatioasa, cu frigider, televizor LCD, WiFi, mobilier modern, cabina de dus si curatenie. Intregul personal s-a comportat ireprosabil, fara sa astepte nimic in schimb. Domnul doctor, asistentele, maseuza, domnul profesor de sport, camerista, doamnele care serveau la masa, doamnele de la receptie, toti si-au facut datoria cu profesionalism, rabdare si caldura umana...Rar intalnesti un colectiv atat de omogen intr-un hotel asa de mare. Mancarea a fost variata si suficienta si consider ca ar fi absurd sa asteptam conditii de restaurant "a la carte"...In concluzie, plecam cu impresii frumoase si dorinta de a reveni. Cartitorii de profesie vor gasi intotdeauna ceva de comentat...
Ilea Adrian
2 June 2018, 09:18
Anul trecut in seria 24 iunie-10 iulie, am avut bucuria sa petrec impreuna cu sotia, timp de 16 zile la Moneasa fiind cazati la hotel Codru Moma. Ne-a placut si am fost incantati de ospitalitate si de serviciile oferite fapt pentru care ne dorim sa revenim si anul acesta in aceesi perioada. Sper ca se vor rezolva problemele legate de contractele cu casa de pensii Bucuresti si vom putea intra in posesia biletelor de tratament.
Va doresc toate cele bune!
Adrian Ilea, Bucuresti.
doina
6 July 2018, 00:47
Cu bilet prin casa pe 6 aprilie 2018,in Vinerea Mare dupa aproape 15 ore de drum cu autocarul ,am ajuns in gara Oradea la 4.40 de unde am fost nevoita sa accept'oferta'de transport:daca ai 200 lei te duc la Moneasa ca autobuzele nu circula pana marti si ai 100 km pana acolo! La ora 9 ajung la hotelul Codru Moma unde la prima vedere pare totul ok,personalul hotelului incepand de la receptie,cameristele,doctorul,asistentele si domnul profesor de sport sunt oameni care isi dau tot interesul pentru a ne multumi.Un hotel curat si placut, un peisaj foarte frumos si un aer puternic ozonat,o statiune care te atrage si n-ai mai vrea sa pleci de acolo.Toate bune pana la mancare care a fost un dezastru si nu numai pt mine.Ex: in seara primei zile de Pasti,am fost serviti cu un pate vegetal,un mar si 2 felii de cozonac din cel mai ieftin la 3 sau 4 lei buc si nu numai Pastele ,in toate zilele mancarea putina si lungita cu tot felul de chimicale,dar bine pazita.Daca lipsea cineva de la masa imediat portia era luata in bucatarie,iar pt drum nu i s-a cuvenit nimanui nici o felie de paine,chiar de pleca si cu 3 zile mai repede. Domnule administrator,incasati bani frumosi pt fiecare pensionar iar controalele nu va deranjeaza si nici faptul ca avem pensie de 8,9 sute si suntem plini de boli!

Afisez rezultatele 0-20 dintr-un total de 20
  • 1

Ati fost aici ? Scrieti-va parerea!

Toate campurile sunt obligatorii!